מטפל nlp

הרבה מאמנים הבטיחו לכם לחוות העצמה אישית או לקבל ביטחון עצמי. אתם בטח מכירים את ההרגשה הזו, הבחירה של האם ללכת לאותה סדנה, האם ללכת לאותו קורס שמאמנים רבים הציעו לי. אותם החלטות יכולות להיות לכם לא רק בבחירת סדנה או קורס מסוים, ההחלטות הללו יכולות להיות גם בזמן שאתם עורכים קניות בסופר, מתלבטים האם לקנות את המוצר הזה או את המוצר האחר, זה יכול להתבטא גם בעבודה מסוימת, בפעילות גופנית ובעוד המון המון תחומים שונים.

מטפל nlp

ההחלטה שלנו היא גורלית ומשאירה חותמת על הדברים שקורים אחר כך, כל החלטה שנקבל, שנעזור אומץ ללכת לפיה, היא תשפיע על העתיד שלנו, אך השאלה המרכזית היא, איך בוחרים החלטות נכונות ארוכות טווח? לשאלה הזו יש מענה ויש בעלי מקצוע כמו מטפל nlp מוסמך שיוכל לענות על כך. מטפל כזה הוא בעצם אחד שעבר הכשרה ארוכת טווח, הכשרה לא מחייבת להיות הכשרה במסגרת לימודית כמו אוניברסיטה, היא יכולה להיות גם הכשרה של טיפול ארוך עם מטופלים שונים. כמו שציינו, רק אחד כזה יכול לנתב לכם ולעזור לכם בפתרון לשאלה זו.

מטפל nlp


אחרי שנפגשנו עם בעל מקצוע כזה, השלב הבא הוא לקבל החלטות, לסמן מטרות וללכת לאורך כל הדרך עם המטרות הללו. אנו נתקל בהמון קשיים, יהיה חסר לנו מוטיבציה ואת זה אפשר למלא על ידי פגישה בסדנאות שעוסקות בתחום הnlp, סדנאות אלו יעזור לנו לאגור מוטיבציה למשך זמן ממושך.